keskiviikko 4. joulukuuta 2019

Huippu

Tässä tää nyt viimein ois. Mun harrasteluompelijuuden huippu eli hääpuku. Jotain tekisin toisin, jos uudestaan leikkiin ryhtyisin. Mutta kun en ryhdy, niin totean vain, että tää on multa aikamoinen suoritus! Tunteja meni aivan älyttömästi, mutta hermoja hyvin vähän, koska olin asennoitunut tekemään jokaisen työvaiheen ainakin kahdesti.


♥ Kimpun ja hiuskoristeen teki äiti! ♥

Lähipiiri saattoi kiristellä hampaitaan enemmänkin, mutta mä niin tarvitsin tän tekemistä, jotta pystyin valmistautumaan tulevaan. Ommellessani kuuntelin häämarsseja ja -valsseja ja sain yksinäni hiljentyä ajattelemaan. Kiitos, rakkaat, että tuitte mua joka saumassa!

Teen myöhemmin juttua vielä ainakin juhlapuvun ompeluvinkeistä ja ehkä kaavoistakin, mutta muistiinpanot ovat nyt remontilta pakattuna jossakin. Materiaalihankinnoista voikin jo lukea täältä. Olen jo postaillut tervetulokyltistä, huiskuista ja kaasolahjoista. Piakkoin tulee teksti lautasliinoista ja toivottavasti myös korttien ja muiden paperitarvikkeiden folioinnista, suodatinpaperikukkien tekemisestä (ohjeineen) sekä muista hääaskarteluista.

Ei kommentteja: